Museums can be awesome. But let's face it, some of them can also be pretty dull. Which is why it's not surprising that some people get a little bored of them. After all, how many busts do you need to see (no jokes) before they all start to look the same? And frescoes are all well and good, but you can only see so many of them before neck cramp starts to set in.

But museums don't have to be boring. Especially if you have Snapchat. Just take a look at these hilarious pictures compiled by Bored Panda to see what we mean. Don't forget to vote for the funniest!

#1

I Thought You Said 8 Inches

art-history-snapchats Report

Yvonne Bernal
Community Member
4 years ago

Wenches... he said 8 wenches!

View more comments
#2

When Someone Corrects Your Grammar

Art History Snap Report

Lucia Lintnerová
Community Member
4 years ago

This looks like the "we have a badass here" meme lol

View more comments
#3

But Mooooom

Report

Krista masci
Community Member
4 years ago

Goanlorenzo bernini

View more comments
#4

Does It Look Like Im Going Down Stairs?!

Report

Lucia Lintnerová
Community Member
4 years ago

xD this made my day

View more comments
#5

When It's Almost The New Year And You Realize You're Still Single

Art History Snap Report

Jim Lê
Community Member
4 years ago

my life.

View more comments
#6

Shit He's Radioactive

museumsnaps Report

Melanie Borst
Community Member
4 years ago

Lol

View more comments
#7

When Someone Tells You To Grow Some Balls

Art History Snap Report

Intensive Panda
Community Member
4 years ago

wiggle wiggle wiggle yeah

Sheila McCarthy
Community Member
4 years ago

But balls are so delicate!

Load More Replies...
Hanna Tagen
Community Member
4 years ago

Looks like the guy is holding a smartphone and taking a picture ????

Ged
BoredPanda Staff
4 years ago

This artwork raised so many questions. Apparently this is from Canon medicinae by Avicenna, Paris, 3rd quarter of the 13th century. Well that makes sense.

Fabiola Garassino
Community Member
4 years ago

He's got some type of kidney disease that makes his testicles become swollen. Maybe he's going to the priest to have him cure him through God. Sorry... I couldn't help killing be fun out of this hehe

Bao Zhen Tan
Community Member
4 years ago

I'm more concerned why is there such a picture

Kristen Hdz
Community Member
4 years ago

Holy WTF, Batman!

Marina Gheţa
Community Member
4 years ago

Or "when your parents say your outfit is too revealing"

Hanna Tagen
Community Member
4 years ago

Looks like the guy is holding a smartphone and taking a picture ????.

Marie Qñz
Community Member
4 years ago

confused shaving cream with the pepper spray consequences

Ema Sklepic
Community Member
4 years ago

wtf even IS this painting/mural? xD

Bennifer
Community Member
4 years ago

It's "how to treat swelling of the balls" medieval style. Apparently by pointing at them :p

Load More Replies...
Evaldas Ilginis
Community Member
2 years ago

That foil cap is very important here

Rosemary Moreland
Community Member
4 years ago

He took it literally.lol

Ann Herring
Community Member
4 years ago

I'd so like the explanation of this photo... lol.... and I don't mean the smart phone one!!

Bruce Richards
Community Member
4 years ago

LMFAO?

Henretta Oxley
Community Member
2 years ago

Ta da!

Elise Guglielmelli Cook
Community Member
2 years ago

🎶Do your balls hang low? Do the wobble to and fro? Can you tie them in a knot? Can you tie them in a bow? Can you throw them over your shoulder like a regimental soldier? Do your balls hang low🎶 😏🤣🤣🤣

Stavros Bazigos
Community Member
2 years ago

Or when ....your parents just don’t approve your outfit

Scott Mackenzie
Community Member
2 years ago

Lol

Heather Detchman
Community Member
2 years ago

This comment has been deleted.

Godspeed
Community Member
2 years ago

Vintage Pornhub.

Broderick Pruitt
Community Member
2 years ago

Old mans sagging balls syndrome. I got it.

Kathy N Mike Chu
Community Member
2 years ago

“Now, hear me out. Imagine if we cast theses out of metal and dangle them off the back of trucks. Right? “

Elizabeth Marshall
Community Member
3 years ago

My coat's too small...

Lïsse Sanch
Community Member
3 years ago

But seriously though, what does this depict?

Lovern Sherron
Community Member
3 years ago

He is blessing his ding-dongs or is he a flasher.

Lovern Sherron
Community Member
3 years ago

He is blessing his ding-dongs.

Penelope Pickles
Community Member
3 years ago

😂🤣😂

Susan Gunn
Community Member
3 years ago

when your parents don't let you out because your outfit is too revealing

Kim M
Community Member
3 years ago

You gotta have balls to wear an outfit like that.

Daunyea Pierre
Community Member
3 years ago

Boom! LOL

Madhurima Bhowmick
Community Member
3 years ago

What's the use of growing only the balls....

Táňa Trojáčková
Community Member
3 years ago

When mom tells you to change course your clothes is too much revealing 😂

crimsonunicorn
Community Member
4 years ago

My first thought is... why?

Joseph O'Brien
Community Member
4 years ago

first thought was, oh no not blue balls again

Lisa Ruiz
Community Member
4 years ago

What could possibly be going on here?

Brenda Frankcombe
Community Member
4 years ago

yep...lol

Lisa Hook
Community Member
4 years ago

Disturbing on soooo many levels.lol

Setsuna Kotobuki
Community Member
4 years ago

Why's the guy on the very left looks like he's wearing a restaurant serving dish lid as a hat and his fingers are long

Kate Vazquez
Community Member
4 years ago

I think he's holding something.

Load More Replies...
Cherie
Community Member
4 years ago

8-\ I can't unsee this...

Lee Gallacher
Community Member
4 years ago

I told you not to rub Deep Heat into them but would you listen, oh no!

Evgenii Puchkaryov
Community Member
4 years ago

Hey, it's jingle bells, not balls!

Carmen Simu
Community Member
4 years ago

big enough? :)))))

Juliana Popovich
Community Member
4 years ago

Hahahahahaa

Nicole Rawski
Community Member
4 years ago

lol

Addie Tamsyn-Hunter
Community Member
4 years ago

Looks like testicular cancer... >_<

Jean Falzon
Community Member
4 years ago

Come at me bro!

Florin Pascaru
Community Member
4 years ago

Or " What do you mean I don't have enough clothes on ?! "

LaurieAnn Charest
Community Member
4 years ago

OW!

Anna Brunswig
Community Member
4 years ago

I feel this is about masturbation

Petra Rybová
Community Member
4 years ago

I think he hasn't masturbated looooong time :D

Load More Replies...
View more comments
#8

Cause This Is Thriller! Thriller Night!

cash4oneness Report

Lucia Lintnerová
Community Member
4 years ago

or oppa Gangnam style ...

View More Replies...
View more comments
#9

All The Single Ladies

Report

LaurieAnn Charest
Community Member
4 years ago

The first Magic Mike crew!!

View more comments
#10

Pls Tell Me The Wifi Password

Report

ronabalik
Community Member
4 years ago

I can relate to that.

View more comments
#11

Buy My Mix Cds Or Perish

kayak0055 Report

.gas.
Community Member
4 years ago

I love that album! :-)

View More Replies...
View more comments
#12

Is That Some Bullshit I Hear?

Report

Yvonne Bernal
Community Member
4 years ago

Yes, It's the guy above you, claiming to have "8 inches". . .

View More Replies...
View more comments
#13

When Will My Reflection Show Who I Am Inside?

more-or-less Report

Jeanne Deaux
Community Member
4 years ago

Very well done. That's a nice idea you got there.

View more comments
#14

I Can't Find Reception

chowzedong Report

Tshaka Tshaks
Community Member
4 years ago

Lol

View more comments
#15

When U About To Leave The Party But U Hear Someone Say Pizza

Art History Snap Report

Sanne Voskuilen
Community Member
4 years ago

When you hear someone saying "leggings aren't pants“

View More Replies...
View more comments
#16

Do I Look Like I Give A Single Shit

Report

Ema Sklepic
Community Member
4 years ago

xD

View more comments
#17

So F*cking Done

Report

Jax Ashton
Community Member
4 years ago

Hahaha!

View more comments
#18

When You Haven't Eaten In 3 Hours

Art History Snap Report

Estela Bohbouth
Community Member
3 years ago

Do as I say or I'll bite you

View more comments
#19

When He Say He Doesn't Eat Pussy

svo_svangur Report

ronabalik
Community Member
4 years ago

This comment is hidden. Click here to view.

Really?!

View more comments
#20

His D Your D

epicteapot Report

Harry Poernomo
Community Member
4 years ago

OH COME ON !! It's not a very 'huge' difference!! :D

View more comments
#21

Before You Contour

Art History Snap Report

Yvonne Bernal
Community Member
4 years ago

I think this was painted by that guy with no arms . . .

View more comments
#22

When You See Your Bff Naked For The First Time

Art History Snapchats Report

laura_vkatwijk1994
Community Member
4 years ago

I can't ????

View more comments
#23

Ancient Shrek

Report

Sanne Voskuilen
Community Member
4 years ago

Shrek!

View More Replies...
View more comments
#24

Turn Around, I Saw A Starbucks!

Report

Jose Baeyens
Community Member
4 years ago

Dirty dancing !

View more comments
#25

Please Just One Time In The Butt Barbara

Piratesboom Report

Tshaka Tshaks
Community Member
4 years ago

Ok Just the tip then

View More Replies...
View more comments
#26

I Don't Need A Man Chair

Art History Snapchats Report

Jeanne Deaux
Community Member
4 years ago

WTF? Who in the seven hells invented such a thing? And more intriguing, how did he get such an idea? Tss tss tss *smh*

View More Replies...
View more comments
#27

100% Done With Ur Shit

livefastdontdie Report

Ivana Simundic
Community Member
4 years ago

Angelina Jolie?!

View More Replies...
View more comments
#28

B*tch Better Have My Monet

Art History Snapchats Report

Julie Faith
Community Member
4 years ago

genius

View more comments
#29

I Just Wanted A Good Base Tan

Art History Snap Report

Martin
Community Member
4 years ago

ManTan

View more comments
#30

U Little Shit

the-snogging-box Report

I am yeti
Community Member
4 years ago

U little shit...no doubt, u r ur dad's son,

View More Replies...
View more comments
#31

When You Realize It's Only Tuesday

Art History Snap Report

I am yeti
Community Member
4 years ago

History lectures

View more comments
#32

Grandpa, What The Hell Is Wrong With Your Nose?

Art History Snapchats Report

Jax Ashton
Community Member
4 years ago

Syphilis, sweetie. Now go fetch granddad some communion wine

View More Replies...
View more comments
#33

When You Spend Money On Stupid Sh*t

Art History Snap Report

Andreea Roman
Community Member
4 years ago

Take ma money!

View more comments
#34

I Lost Like 25 Pounds

Report

Yvonne Bernal
Community Member
4 years ago

At least it didn't cost an arm and a leg . . .

View More Replies...
View more comments
#35

When U Waiting For Guys 2 Buy U Drinks

Art History Snap Report

Dena Bradshaw-Scribner
Community Member
4 years ago

When ugly girls wait to be asked to the prom

View more comments
#36

Gooooooooaaaaaall!!!

Art History Snapchats Report

Tshaka Tshaks
Community Member
4 years ago

How Iceland celebrates

View more comments
#37

Sunday's Got Me Like

Art History Snapchats Report

Tshaka Tshaks
Community Member
4 years ago

Turn Down for What?

View More Replies...
View more comments
#38

Baby Six-pack Got Me Questioning My Life Choices

Art History Snapchats Report

My O My
Community Member
3 years ago

Wait 'til he eats ;)

#39

It's Not A Phase Mom It's Who I Am

Report

Leah Ames
Community Member
4 years ago

OMG its an Ames XD

View more comments
#40

When She Lovin The Cock

Art History Snapchats Report

Dhy Diolola
Community Member
4 years ago

I think "when HE lovin' the cock" is a more appropriate caption.

View More Replies...
View more comments
#41

It's Called Ramen Noodle Hair

Art History Snap Report

Akan Ernest
Community Member
4 years ago

Ramen Noodle Hair...bitches. :-D

View More Replies...
View more comments
#42

This Is My Titty

Art History Snapchats Report

Tshaka Tshaks
Community Member
4 years ago

This comment is hidden. Click here to view.

Show Us your Tits

View more comments
#43

Booty Had Me Like

Report

Agnieszka Sza
Community Member
4 years ago

Did you just fart?

View More Replies...
View more comments
#44

Srsl Cato It's Not That Big

Art History Snap Report

Sambarbie
Community Member
4 years ago

Why do all the men in these paintings have unrealisticly small penises like penises even small ones arent usually that tiny

View More Replies...
View more comments
#45

When You First Get Naked And Check Your D*ck Game

Art History Snapchats Report

Amanda Panda
Community Member
4 years ago

HAHAHA! Is that really a thing? lol

View more comments
#46

Hello

Art History Snapchats Report

.gas.
Community Member
4 years ago

...is it me you're looking for?

View more comments
#47

When You Show Up With Wine Like

Art History Snapchats Report

Krystal Austin
Community Member
4 years ago

I like that the women in these paintings have real bodies. Its beautiful

View More Replies...
View more comments
#48

We Got A Badass Over Here

arthistorysnapchats Report

Amanda Panda
Community Member
4 years ago

After someone says "move... I got this"

View more comments
#49

Psst. Yo Titty Hangin Out

Art History Snapchats Report

Tshaka Tshaks
Community Member
4 years ago

Oh sorry Wardrobe Malfunction

View more comments
#50

Dear Diary

thelordeoftherings Report

Amanda Panda
Community Member
4 years ago

Me trying to make a grocery list

View More Replies...
View more comments
#51

It's In The Syllubus

kathryn-hr Report

Sue Wright
Community Member
4 years ago

It always is.

View more comments
#52

Monday Mornings Got Me Like

Art History Snapchats Report

chrisou
Community Member
4 years ago

to hell with gym

View more comments
See Also on Bored Panda
#53

Oh No She Didn't

the-snogging-box Report

Kayleigh Kennedy Nelson
Community Member
4 years ago

I bit my finger :'(

View more comments
#54

Did I Ask U 2 F*ckin Speak?

scottylovesyou Report

Dave Elswood
Community Member
4 years ago

"Potter, you're late for potions yet again."

View More Replies...
View more comments
#55

Soon

the-snogging-box Report

Gigi Pena
Community Member
4 years ago

Wait, I don't get this one..anyone?

View More Replies...
View more comments
#56

When U Rolled A Fat Joint

ThumbsOfWisdom Report

Claudia Badea
Community Member
4 years ago

Geeeeeeeeeeeeez man you ain't gonna smoke that s***t

View more comments
#57

Og Duck Face

Report

feather31
Community Member
4 years ago

about to twerk

View more comments
#58

Rmf: Resting Man Face

Art History Snapchats Report

Cherie
Community Member
4 years ago

Guess who's sleeping on the couch tonight, Harold....

View more comments
#59

Don't Hate Me Cuz You Ain't Me

Report

Leah Ames
Community Member
4 years ago

Isn't that Henry the XIII

View More Replies...
View more comments
#60

Can't Even Level: Maximum

Art History Snapchats Report

Jin Barre
Community Member
4 years ago

OMG. Shortest 3 day weekend ever.

View more comments
#61

F*ck That Dude